تاریخ و تمدن
با برخی از عجیب ترین رکوردهای گینس آشنا شوید!

 گینس یا بهتره بگیم رکوردهای گینس، واژه ای ناآشنا نیست که لازم به توضیح درباره آن باشد، در یک کلام می توان گفت که ترین های دنیا در کتابی با عنوان گینس ثبت می سوند.

به گزارش روزگارنو، در این کتاب، هر موضوعی موجود است، از زور بازوی یک آدم گرفته تا تخم بزرگ مرغی که بدون دست کاری انسان و به طور طبیعی به وجود آمده است.

همچنین در این کتاب جالب و مرجع،بزرگترین سنگین ترین،سبک ترین ، لاغرترین و کوچکترین و... وجود داشته اند.اما برخی از این رکوردها به حدی غیر معقول بوده که دچار شگفتی می شوید.

برخی از عجیبترین رکورهای گینس به شرح زیر هستند:

 

مصطفی اسماعیل از ایلات ماساچوست صاحب زرگترین و قویترین عضله دوسر بوده است.او برای بدست آوردن این عنوان ده سال مداوم وزنه های آهنی را تمرین کرده و اکنون عضله های او 31 اینچ هستند.او همچنین مقدار زیادی مرغ به جای اسفناج خورده است.چیزی که او از آن متنفر بوده است.

 

بزرگترین اسب دنیا در با نزادی بلزیکی که اکنون در آمریکانگه داری میشود، با قدی در حدود 7 فوت، بلندقدترین اسب دنیاست.این اسب اکنون 9 ساله است.

 


کوچکترین گاو دنیا موسوم به مورچه در ایرلند شمالی زندگی کرده و اکنون 29 ساله است.او کوچکترین گاو دنیا محسوب شده و 30 اینچ قد دارد.

 

بلندقدترین سگ دنیا در میشیگان آمریکا بوده و سه ساله است.صاحب او فردی دانمارکی است.قد او چیزی در حدود 7 فوت و 4 اینچ است.

 


قویترین و سنگین وزن ترین زن ورزشکار دنیا هم زنی است که با نام شاران اسکندر که کشتی گیر سومو در تیم بریتانیایی است.او با اینکه ورزشکار بوده ولی رژیم غذایی خود را رعایت نکرده و با خوردن مرغ سوخاری چند وعده در روز توانسته ظرف مدت کوتاهی به این رکور دست یابد.او اکنون 32 ساله است.

 

بزرگترین مجموعه عروسک باربی در  حال حاضر در آلمان بوده و بیشا ز 15000 نوع عروسک باربی متفاوت در آن وجود دارد.این مجموعه توسط زنی آلمانی تبار از سال 1993 جمع آوری شده است.

 


رکورد بلندترین موی سیخ شده که متعلق به یک ژاپنی تبار بود و ارتفاع موهای او به مدد ژل و یک بطری کامل تافت به 3 فوت و 8 اینچ می رسد.

 

تندور ترین گوسفند دنیا هم لقب یک گوسفند در مزرعه باکینگهام در انگلیس بود که توانسته بود در مسابقاتی پی در پی میان گوسفندان همواره رتبه اول را کسب کند.او از میان 179 مسابقه برگزار شده در میان آنها، 165 بار رتبه نخست را بدست آورده است.

بزرگترین هات داگ دنیا هم در رستورانی در شیکاگو به دست مردی آمریکایی تبار با وزنی معادل 7 پوند(3.175 کیلوگرم) و طولی حدود 16 اینچ(40 سانتی متر) تهیه شود و رکورد بزرگترین ساندویچ هات داگ دنیا را به نام خود کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: